Vše o nákupu

1. ZPŮSOB A CENA DOPRAVY

DPD

  • Cena: 100 Kč
  • Možnost platby na dobírku - v hotovosti nebo kartou, cena 30 Kč
  • Rychlost dodání - cca do 7 pracovních dnů
  • Notifikační SMS a e-mail o převzetí do přepravy a dnu doručení

Zásilkovna

  • Cena: 59 Kč
  • Možnost platby na dobírku - v hotovosti nebo kartou, cena 30 Kč
  • Rychlost dodání - cca do 7 pracovních dnů

Osobní odběr

  • Cena: ZDARMA
  • Možnost platby - v hotovosti nebo kartou
  • Rychlost vyzvednutí- zboží, které máme skladem, je možné převzít téměř okamžitě
  • Doba uložení - 5 pracovních dní
  • Notifikační e-mail o připravené zásilce k vyzvednutí
  • Adresa: Stromka centrum, Dukelských hrdinů 909/50, 170 00 Praha 7

Do zahraničí

2. PLATBA

Platební karta

  • Platba a ověření proběhne okamžitě.

Převod z účtu

  • U následujících bank můžete využít expresního převodu pomocí tzv. bankovního tlačítka (platba na jedno kliknutí bez nutnosti vyplňovat údaje): Česká spořitelna, Komerční banka, mBank, Raiffeisenbank, Fio banka.
  • U těchto bank dojde k převodu peněz a následnému ověření v řádu minut. U ostatních bank (klasického bankovního převodu) trvá ověření obvykle 1 pracovní den.
  • Variabilní symbol i číslo účtu se dozvíte hned po odeslání vaší objednávky. Platební instrukce vám mimo to dorazí i na vaši e-mailovou adresu.

Dobírka

  • DPD - pouze v hotovosti - poplatek 30 Kč.
  • Zásilkovna - pouze v hotovosti - poplatek 30 Kč.

Hotově

  • Je možno platit při osobním odběru a platbě na dobírku. 

3. VRÁCENÍ ZBOŽÍ VE 14-DENNÍ LHŮTĚ

Jako spotřebitel máte ze zákona právo vrátit zakoupené zboží na e-shopu do 14 dnů bez udání důvodu (odstoupit od kupní smlouvy). Pokud zboží kupujete jako firma nebo živnostník (tzn. při objednávce jste zadali své IČ), právo na odstoupení vám nevzniká.

Lhůta pro vrácení zboží

  • Trvá 14 kalendářních dnů a začíná běžet následující kalendářní den po převzetí zboží.
  • Pro její dodržení je rozhodující, kdy je nám doručeno odstoupení od smlouvy.
  • Zboží nám musí být vráceno do 14 dnů od odeslání odstoupení od smlouvy.

Jak postupovat

  • Vrátit nepoužité a nepoškozené zboží můžete do 14 dnů od nákupu.
  • Zboží neodkladně pošlete na naši adresu:
    • Stromka centrum, Dukelských hrdinů 909/50, 170 00 Praha 7.
  • Společně se zbožím nám prosím napište:
    • důvod vrácení,
    • číslo účtenky,
    • vaše kontaktní údaje (jméno, příjmení, adresa, e-mail, telefon),
    • číslo účtu pro vrácení peněz.

Vrácení peněz

  • Proběhne nejdéle do 14 dnů od doručení vráceného zboží a to stejným způsobem, jakým jsme od vás platbu přijali, nebo na váš bankovní účet.
  • Vrátíme vám peněžní prostředky včetně nákladů na dodání zboží odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží dopravcem (a to i v případě, že jste zvolili jiný než nejlevnější způsob). To platí pouze v případě, že jste dopravu hradili. Pokud jste od nás měli poštovné zdarma, nárok na vrácení nákladů na dodání zboží vám nevzniká.

4. ZÁRUČNÍ DOBA

  • Ze zákona máte na zboží záruku 2 roky. Pokud zboží kupujete jako firma nebo živnostník (tzn. na daňovém dokladu vyplňujete vaše IČ), platí pro vás záruka pouze 1 rok.
  • Záruční doba běží ode dne převzetí zboží. Nepočítá se do ní případná reklamace zboží až do doby, kdy je kupující povinen po skončení záruční opravy zboží převzít.
  • Dojde-li při reklamaci k výměně zboží za nové nebo k výměně součástky, na kterou je poskytnuta záruka, začíná běžet záruční doba znovu od začátku od dne převzetí.
  • Na dárky zdarma nelze výše uvedené uplatnit.

5. REKLAMACE

  • Nejlépe nás prosím nejprve kontaktujte e-mailem na info@stromkacentrum.cz nebo telefonicky na tel. +420 222 987 892.
  • Pokud to bude třeba, požádáme vás o odeslání reklamovaného zboží poštou na naši adresu: Stromka centrum, Dukelských hrdinů 909/50, 170 00 Praha
  • Mějte připravený doklad o koupi, tzn. účtenku nebo fakturu.

Lhůta pro vyřízení

  • Pokud jste spotřebitel, bude vaše reklamace vyřízena ve 30 denní lhůtě.
  • Pokud jste firma nebo podnikatel (obchodujete s námi na základě obchodního zákoníku), neexistuje zákonné určení lhůty, avšak i v tomto případě se snažíme vyřídit reklamaci v co nejkratší době.

Pokud je zboží poškozené

  • Pečlivě zkontrolujte převzaté zboží od dopravce.
  • Pokud zásilka již při předávání vypadá poškozeně, nebo otevřeně, nepřebírejte ji.
  • U převzaté zásilky, která má obal sice neporušený, ale zboží uvnitř je poškozené, kontaktujte nás prosím na tel. +420 222 987 892.

Pokud bylo zboží dodáno nekompletní nebo neodpovídá objednanému typu

  • V tom případě se omlouváme za vzniklou chybu a prosíme o telefonické kontaktování na tel.+420 222 987 892, abychom situaci co nejrychleji napravili.

Na dárky, které jsou poskytovány zcela zdarma, nelze uplatňovat žádná práva spotřebitele. Toto zboží spadá pod podmínky Darovací smlouvy a veškeré normy podle platné legislativy ČR.